תהיתם פעם למה דווקא בבטן?
למה כשעולים במשקל,
השומן הולך ישר לשם?
היום אגלה לכם סוד.
סוד שהגוף שלנו שומר
כבר מיליוני שנים…
יש לנו שני סוגי שומן:
שומן שאפשר לצבוט
(בידיים, ברגליים)
ושומן עמוק בבטן
(סביב האיברים)
עכשיו הקטע המוזר…
כשאנחנו לחוצים,
הגוף עושה משהו מטורף.
הוא לוקח שומן מהידיים והרגליים
ומעביר אותו לבטן!
כן, ממש ככה.
כמו להעביר כסף מחשבון לחשבון.
מוציא מהידיים,
מכניס לבטן.
אבל למה?
כי פעם, לחץ = סכנה.
סכנה = צריך אנרגיה מהר.
והבטן קרובה לכבד.
והכבד מייצר אנרגיה.
אז הגוף חושב:
"נשמור שומן קרוב,
נוכל להשתמש בו מהר."
חכם, נכון?
הבעיה היא…
שפעם סכנה הייתה נמר.
היום סכנה זה הבוס.
פעם סכנה הייתה רעב.
היום סכנה זה חשבונות.
והגוף?
הוא לא יודע את ההבדל.
הוא עדיין חושב "סכנה!"
ועדיין שולח שומן לבטן.
אבל יש עוד משהו…
הגוף לא יכול לעשות את זה לבד.
הוא צריך עזרה.
עזרה של משהו שנקרא אינסולין.
אינסולין עולה כשאוכלים סוכר.
הרבה סוכר = הרבה אינסולין.
והאינסולין עוזר לשומן
להיכנס לבטן.
אז מה קורה?
לחוצים + אוכלים מתוק
= שומן בבטן.
פשוט כזה.
אבל יש חדשות טובות!
כשמבינים איך זה עובד,
אפשר לשנות.
אפשר להרגיע את הגוף.
להגיד לו "אין סכנה".
אפשר לאכול אחרת.
לא להעלות אינסולין.
ואז השומן מפסיק לעבור דירה.
זה מה שאנחנו עושים במרכז סוכרת בשליטה.
מראים לאנשים
איך להרגיע את הגוף.
איך לאכול נכון.
איך לעצור את המעבר.
כי הגוף שלכם לא רע.
הוא פשוט מבולבל.
הוא חושב שאתם בסכנה.
וצריך להסביר לו שלא.
כדי לקבל עוד פרטים ולקבוע שיחה
עם יועץ מהמרכז שלנו ממלאים את הפרטים
כאן בדף.



