איך הגוף שלנו מייצר
שומן מפחמימות?
כשאוכלים לחם, פסטה,
אורז, תפוחי אדמה…
הם הופכים לסוכר בדם.
אם אכלתם יותר מדי?
הסוכר עולה.
הגוף נכנס לפאניקה.
"יותר מדי סוכר! מסוכן!"
אז הוא שולח אינסולין.
המון אינסולין.
האינסולין אומר לכבד:
"תעשה משהו! מהר!"
והכבד?
הוא לוקח את הסוכר
והופך אותו ל…
שומן רווי.
כן, אותו שומן
שאומרים לכם להימנע ממנו.
הכבד מייצר אותו
24/7.
זה נקרא בשם מפוצץ:
De Novo Lipogenesis.
בעברית?
"ייצור שומן חדש".
מחקר של ד"ר ג'ף וולק
בדק אנשים על דיאטות שונות.
קבוצה אחת:
מעט שומן, הרבה פחמימות.
קבוצה שנייה:
הרבה שומן, מעט פחמימות.
מי היה עם יותר
שומן רווי בדם?
הקבוצה שאכלה פחמימות!
למה?
כי הכבד שלהם עבד שעות נוספות.
ייצר שומן כל היום.
והשומן שהכבד מייצר?
הוא לא סתם שומן.
הוא חומר הגלם
למשהו שנקרא סראמידים.
סראמידים זה רעל לתאים.
הם גורמים לעמידות לאינסולין.
וזה מוביל לסוכרת.
אז הנה המעגל השטני:
אוכלים פחמימות
⬇️
סוכר עולה
⬇️
אינסולין עולה
⬇️
הכבד מייצר שומן
⬇️
נוצרים סראמידים
⬇️
עמידות לאינסולין
⬇️
סוכרת
והכי אירוני?
אנשים חושבים שהם בריאים
כי הם לא אוכלים שומן.
אבל הגוף שלהם
מייצר אותו
24 שעות ביממה.
7 ימים בשבוע.
מפעל שומן שלא נסגר.
מה שאנחנו עושים במרכז לסוכרת בשליטה
מבוסס מדע.
יש לנו שיטה מוכחת שעובדת כל כך טוב,
שעזרה לאלפי אנשים לרדת במשקל,
אנחנו מלווים אתכם יד ביד עם צוות
מומחים וזה עובד מדהים.
כדי לדבר איתנו ולשמוע על הליווי
אפשר להשאיר פרטים בטופס כאן בדף.



