בדקות הקרובות ישלח לך מייל (אני מציעה לך לבדוק בתיקיית ספאם או בעדכונים),בנוסף גם נשלח אליך וואטסאפ 🙂
בתוך המייל / הוואטסאפ יחכו לךהפרטים על המפגש הראשון + קבוצת הוואטסאפ + כל מהשחשוב לדעת על ״סוכר בשליטה״.
בינתיים, אם לא הצטרפת עדיין לקבוצת הפייסבוקשל המרכז שלנו ״סוכרת בשליטה", אפשר מכאן –
והנה טעימה מאנשים שעברו אצלנו במרכז 🙂