הרשמה בוצעה בהצלחה! 🎉 Welcome לאתגר "סוכר בשליטה"!

תודה על האמונה שלך בי, ועל האמונה שלך בעצמך… אני והצוות שלי שמנו את הנשמה באתגר כדי שהוא יהיה לך משמעותי, קל, כיפי ומעצים.

בדקות הקרובות ישלח לך מייל (אני מציעה לך לבדוק בתיקיית ספאם או בעדכונים),
בנוסף גם נשלח אליך וואטסאפ 🙂


בתוך המייל / הוואטסאפ יחכו לך
הפרטים על המפגש הראשון + קבוצת הוואטסאפ + כל מה
שחשוב לדעת על ״סוכר בשליטה״.

בינתיים, אם לא הצטרפת עדיין לקבוצת הפייסבוק
של המרכז שלנו ״סוכרת בשליטה", אפשר מכאן –

והנה טעימה מאנשים שעברו אצלנו במרכז 🙂