הגעתם לנקודת ההתחלה שלכם. זה לא עוד קורס תיאורטי, זוהי תוכנית פעולה ממוקדת של 10 ימים. המטרה שלנו היא לא לשנות לכם את כל החיים, אלא לתת לכם טעימה אמיתית ועוצמתית מאיך החיים שלכם יכולים להיראות ולהרגיש.
בכל יום תקבלו כאן סרטון קצר, משימה אחת פשוטה, וכלים שיעזרו לכם להתחיל לבנות את הדרך שלכם לשקט בראש, שליטה בגוף ואיזון ברמות הסוכר.
במשך 10 ימים, נגלה יחד איך:
למה יצרתי את האתגר הזה?
כל תכני האתגר
איך לנצח את הלילה ולהתעורר לאנרגיה חדשה
אתם עומדים להצטרף למסע שאלפי אנשים כבר עשו לפניכם, וגילו שהדרך לחוסן ושליטה היא הרבה יותר פשוטה ומתגמלת ממה שדמיינו. הנה טעימה קטנה מהתחושות ומהתובנות של חברים בקהילה שלנו:
שאלות ותשובות נפוצות
האתגר מתנהל ב3 מקומות מרכזיים: התכנים היומיים יחכו לכם כאן בעמוד של האתגר, בקבוצת וואטסאפ סגורה והשיח, השיתוף והתמיכה הקהילתית יתקיימו בקבוצת הפייסבוק שלנו. אם אתם עוד לא בקבוצת הוואטסאפ, מכאן מצטרפים
(אין להעביר את הקישור)
אם אתם עוד לא חברים בקבוצה בפייסבוק, מכאן מבקשים חברות
יש להמתין לאישור החברות. יש יכול לקחת עד 24 שעות.
אין שום בעיה. כל התכנים של האתגר יישארו זמינים בדף התוכן לאורך כל 10 הימים, כך שתוכלו לצפות בהם בזמן שנוח לכם.
ממש לא! ביום הראשון תגלו שהפוקוס הוא על שדרוג פשוט של הצלחת שלכם, לא על מהפכה. אנחנו נלמד אתכם איך לעשות שינויים קטנים שמביאים לתוצאות גדולות.
זו שאלה מצוינת וחשובה. האתגר מתאים ומועיל מאוד גם למי שלוקח תרופות. הכלל המנחה שאנחנו מלמדים באתגר הוא פשוט: לוקחים תרופות לסוכרת רק עם ארוחה. אם אכלת, יש ליטול את התרופה כרגיל. אם, לדוגמה, בעקבות תחושת שובע חדשה תחליט/י לדלג על ארוחה, ברוב המקרים אין ליטול את התרופה המיועדת לאותה ארוחה. עם זאת, חשוב לנו להדגיש שהמידע באתגר אינו מהווה המלצה רפואית, וכל שינוי בטיפול התרופתי, קטן כגדול, דורש התייעצות ואישור של הרופא המטפל שלך.
זו בדיוק המהות של השיטה שלנו. במקום להתעסק במלחמה מתישה של ספירת קלוריות, אנחנו מתמקדים בשינוי ההרכב של הצלחת. כשאנחנו אוכלים ארוחה מאוזנת לפי נוסחת "חלבון-שומן-סיבים", אנחנו נותנים לגוף שלנו את הדלק הנכון. הגוף מגיב בתחושת שובע אמיתית וממושכת. כתוצאה מכך, החשקים יורדים, הנשנושים בין הארוחות פוחתים באופן טבעי, ואתה אוכל פחות – לא מתוך מאבק וכוח רצון, אלא מתוך הקשבה לגוף שפשוט לא רעב. אנחנו עוברים לעבוד עם הגוף, לא נגדו.
ממש לא! והשאלה הזו נוגעת בלב הגישה שלנו. אנחנו לא מאמינים בגישת "הכל או כלום", כי היא זו שגורמת לייאוש ולנטישה. בשיטה שלנו, אין דבר כזה "להרוס". יש למידה והתקדמות. אם אכלת משהו שלא משרת אותך, זה בסדר גמור. לא "נכשלת", פשוט קיבלת החלטה פחות טובה. הארוחה הבאה היא הזדמנות חדשה לקבל החלטה מעודכנת שתקדם אותך. המטרה שלנו היא לשחרר את רגשות האשם ולהבין שגם רומא לא נבנתה ביום אחד. כל צעד קטן, כל בחירה טובה יותר, היא ניצחון.
אל דאגה, כל מפגשי הזום יוקלטו ויהיו זמינים לצפייה חוזרת בדף התוכן של האתגר.
בהחלט. את כל התכנים המרכזיים תקבלו דרך דף התוכן שלנו. קבוצת הפייסבוק היא בונוס נהדר לתמיכה ושיתוף, אבל היא לא חובה כדי להפיק ערך מהאתגר.
פשוט מאוד! שלחו להם את הקישור לדף ההרשמה הזה: https://diabetesincontrol.co.il/sugar-control/ ובקשו מהם להצטרף אלינו. נשמח לעזור לכמה שיותר אנשים להשיג שליטה בסוכר ובחשקים לאוכל ומתוק.
השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם במהרה